18 Ağustos 2011 Perşembe

BEKLEME_C

Kulağım telefonda, gözüm kapıda gelecek tek bir haberi bekliyorum. Hayatım şu an çok ilginç bir şekilde kancayla asılıp askıda salınıyormuş gibi devam ediyor.
Bir gidiş havasına büründüm, gitme hayalleri yolculuk planları, gidiş konuşmaları ve geliş sarmacalamaları aldı aklımı ne yaptığımı bilmez bir halde sadece gidip geliyorum.
Sen varsın ya ucunda bu gidişin ne kadar zor olacağı, ne kadar yoracağı veya beni nelerin karşılayacağını hiç düşünmedim düşüneceğimi de sanmıyorum. Belki şunu diyebilirsin; gittiğin yer sana cennet neyden niçin korkasın ki öyle değil ama "sen" varsın diye korkmuyorum.
Bekliyorum ama an itibariyle 8. gün bittiği halde her hangi bir haber henüz gelmiş değil. Biliyorum olacak olacaaaak... Olacak ancak bir an önce olsa da planlı olsak, Ası Bsi Csi olsa bu planların; konuşsak, tartışsak, karar alsak ve uygulasak beraber uygulasak beraber olsak.
De hadi be Ankara bir haber ver Allah aşkına.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder