23 Haziran 2011 Perşembe

AKSiyon

Kısa sürede o kadar çok şey yaşıyorum ki seninle...
Günler 24 ten
Aylar 30 dan Uzun geçiyormuş gibi, her gün farklı bir heyecan, yeni bir tesadür, başka bir gülümseme veee farklı bir problemin aşılması, yeni engellerin geçilmesi, başka sıkıntıların çözülmesi. Seninle her şey güzelden de faklı öte boyutta. Şu an içinde bulunduğun ortam sanırım beni en az senin kadar heyecanlı ve gergin bir duruma sokuyor ve sessizlik içerisinde boğuluyor gibi hissediyorum.
Evet senin de dediğin gibi bunları öncelikle "sana" sonrasında da bana yaşatmaya kimsenin hakkı yok. Bizim şu anda yarın ki yolculuk için konuşuyor olmamız lazım, hoş gerçi o yolculuğun da esasen yapılmıyor yahut yapılıyorsa da bu şekilde bu konuşmalarla bu stresle değil de ailemizi görmeye gitmek olması gerekiyor.
Şu anda oturup benim senin ne kadar mutlu olduğunu duyuyor, biliyor seninle bunları paylaşıyor olmam lazımdı. Ben ki hiç bir şeyi unutmayan, hafızası gereksiz derecede yüklenici olan ben, konuşma tarihlerini, iş yerinde kullanmam gereken anahtarı evde, yapacağım işleri bana söylendiği anda unutuyor haldeyim. 
Geçecek, geçecek bitecek ve bu dönemeçi de savurup bu cendereden de çıkacaz.
O kadar çok şeyi yaşıyor olmak bizi daha güzel şeylerden zaman zaman alıkoyuyor olsa da senin de dediğin gibi bizi birbirimize daha hızlı bağlıyor. Hoş bizim bağlanmamız için dış etkenlere ihtiyaç kesinlikle yok... vs vs vs vs vs vs vs vs
daha satırlar sayfalar yetmeden konuşabilirim yazabilirim dökebilirim ama tatlım bu dönemeçten sonra daha dik olacaz...
--Birazcık da şunlardan bahsedeyim;

BİRDEN BİRE BENİM ÖTEKİ YARIM OL
BERABER BÜYÜYÜP YAŞLANIP İLERLEYELİM.
BİZ OLMAKTAN GEÇMEDEN KALALIM EL ELE,YAN YANA.
HER SABAHA BERABER UYANIP HER GÜNÜ BERABER BİTİRELİM.
HAFTASONU GAZETE OKUDUĞUMUZ KAHVALTILARIMIZ OLSUN.
VE GÜNE KAHVEMİN YANINDA SENİNLE BAŞLAYIM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder