28 Haziran 2011 Salı

Sade'ce sevmek istemek

Seni sadece sevmek istiyorum,
Canımın istediği bu, içimden gelen...
Sadece sade'ce sevmek,
Senin için seni sevmek.
İstiyorum diyorum ya seviyorum da
Gerek yok laf ile beyana gördüğünü gözümde...
Hep dilimde zaten ama es geçilen anlarda da
Hep kalbimde-aklımda Sadece sevmek.
Çocukken dinlediğinde gülümsediğin bir şarkıyı düşün,
25 yıl sonra duyduğunda ne hissettiğini düşün,
İşte öyle sade ve heyecanla bir yerlere not alarak...
Notumu alıyorum ben de her sabah her akşam gece gündüz.
Saçlarını yüzünden ayıklamak kadar basitçe
Elini yıkamak kadar spontane
Kuşların uçması gibi içgüdülerle
Okyanus gibi engince, sadece sevmek.
Farklı olanı anlamadan sevmek,
Yine çocukken en sevdiğin bisküvinin ya da çikolatanın tadının aniden damağında belirmesi gibi
Tam o anda bu neydi nasıl bir lezzetti nasıl bir farklılıktı dediğin gibi
Seni senliklerinle sadece sevmek,
Canım yalnızca SEVMEK istiyor seni...
Ve ben seviyorum seni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder