9 Haziran 2011 Perşembe

Anlıyor-um-musun?

Hep hemen her konuda seni anlamadığımı düşünüyorsun ya aslında... Ben gerçekten seni anlıyorum, neyi ne için ne amaçla ne düşünerek söylediğini, neyden nasıl etkilendiğini, neye üzüldüğünü ya da neye güleceğeni.
Peki sen hiç düşündün mü acaba sen beni anlıyor musun? Ben buyum, eğer ben seni bu gece arayıp iyi geceler deme aşamasında sesini duymasaydım ben olmazdım. Sen benden beklediğin için değil bu yaptıklarım, seni tatmin etmek için değil, ayrıca sana tasma takmış olmak için hiç değil.
Konuşmak istemediğin halde konuşup daha da çok gerildin diye mi bunu söyledin, ben telefonu kapatmıyorum diye beni sinirlendirip telefonu kapattırmak için mi bunu söyledin... Neden söylemiş olursan ortada tasma kelimesinin esamesinin okunmasına gerek olacak hiç bir durum yok.
Sen beni anlıyor musun? Senin üzerine neden titriyorum, seninle konuşma isteğimin sebebini biliyor musun? Güven emaresi olsun diye mi sanıyorsun? Öyle değil. Ben seni dinlemeyi seviyorum, ben seninle konuşmayı seviyorum ve tekrar söylüyorum ben seni de seviyorum.
Sen beni anlıyor musun? İsim önemli olmadan "sen dışında" her kim olurs olsun beni yıpratamaz derken bunu laf olsun diye mi söylüyorum acaba?
Sen beni anlıyor musun? Ben bir şeyleri eğer yapıyorsam istiyorumdur. 
Sen beni anlıyor musun? Ben senin tarafından bir engel olmazsa herkesin karşısına dikilebilirim derken bunu havaya mı söylüyorum? Sen benim kimlerin karşsına neler için dikildiğimi biliyor musun bu güne kadar da şimdi benim dik duramayacağımı düşünüyorsun?
Sen beni anlıyor musun? Konu ayrımı yapmadan her ne olursa olsun senin desteğin ve isteğini gördüğüm anda sel altında seni kuru tutarım. Nedenn mi? Sen beni anlıyor musun? Neden diye soruyorsun. Aslında sen de beni anlıyorsun ama birilerinin senin olmazların karşısında sana destek olacağına inancın olmadığı için mi anlamadığımı düşünüyorsun?
Kadınım ben seni anlıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder