19 Ağustos 2010 Perşembe

BEN'e DAİR "ÖZEL - eştiri"

İnsanlar o kadar tuhaf yaratiklar ve zaman denilen şey o kadar acımasız ki eskiden canım dediklerinden uzaklaşıp nefret ettiklerine ise bağlanabiliyorsun diger bir deyişle ummadıkların ADAM olurken ADAM dediklerinin insan bile olamadığını görebiliyorsun.. Gözünde büyüttüğün kişilerin ne kadar basit ve değersiz olduğunu anlarken hiç beklemediğin kişilerin ne kadar değerli olabildiğine şahit oluyorsun..

Amaaa Birini hata yaptığı için suçlamak üzere ileri uzattığım işaret parmağımın altındaki üç parmağımın beni gösterdiğini de unutmuyorum!!! Çok hata yaptım şimdiye kadar tarifi zor dönüşü imkansız... Ders aldıklarım oldu, almaya vakit bulamadıklarım da.

Duyduklarım doğruysa, zaferlerim de olmuş, bedel ödettirdiklerim de varmış.. İyi ki yapmışım dediğim şeyler var aynı zamanda keşkelerimde... Engellemek istediğim başlangıçlar da var.. Unutmayı yürekten dilediğim kişiler ve zamanlar var, unutamadığım ama bir gün elbet unutacağım dostlarım var.. Hayatımdan seneler çalan insanlar var. Hafızamdan silmek istediğim görüntüler var, silemediğim.. Sözler var, duymamış olmayı dilediğim ama duyup anladığım.. Kiminin gözüne sokmak istediğim gerçekler var, kendisi görsün diye beklediğim.. Ama bu kadar çok şeyi her zaman kabullenemiyorum ben, fırsat bulmuşken kayda geçsin. Kendime olan düşmanlığımla bunları da sümenaltına atmadan dönüp okuyup bunlar da benim hayatımın gerçeği dedirtsin bana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder