3 Ağustos 2010 Salı

SPONTANE

Her hangi bir yerde bahsi geçen, her hangi bi ben için şöyle düşünüyorum; ben ondan daha iyiyim. Sorguluyorum, sorgunun kaynağında kalp kırıklarım, can acılarım yatıyor. Acıdan dem vurunca tarihin vazgeçilmezi (kadın - erkek) diyalektiği sekiyor suyun üzerinde.
Biz erkekler ki "kadınlar tarafından yetiştirilmiş bir erkek nesliyiz". Biz erkekler ki çocuk çağımızdan bu yana kötü olan Nuri'dir Coşkun'dur Gazoz'dur mantığı empoze edilmiş bir güruhuz. Biz erkekler ki her zaman en güçlü, en hayta, en çapkın, tehlikeli, korkulası biz sanan bir keşmekeşiz. Dedim ya her hangi bir benden daha iyiyim diye, işte o ben de bu neslin bir soyu olacağı için ondan daha iyi olabilirim. Yaşanmışlıklarımla, tecrübelerimle -ki yenen kazıkların toplamıdır- ve yaşamaya devam ettiklerimle görüyorum ki biz erkekler ki aslında en zavallılarız. Sağ elini kullanan bir kadın dünyayı sol el serçe parmağı üzerinde çevirebilir. Her kadın kendi istediği aşkı yaşar, her kadın seçer, her erkek seçilir. Onların yaptığı yakışandır, doğru olandır. Neden? Nuri erkek diye mi? O zaman kısa süre düşünüp cevaplanası bir soru...
*-Öldüren mi suçludur, ölen mi?
Ben seve seve, bile bile kazık yemeye devam edip bu da bana bir tecrübe oldu diyen, mazoşist grubun bir ferdiyim. Ben Allah’ın en içten hatasıyım. En onulmaz yaraya da sahip olan benim. Düşünen ama düşüncesiz olan, incinen ama kalp kıran, acıyan ama acıtan.
İnsanoğlunun yıllardır üzerinde konuştuğu en basit konudur bahsi geçen, ancak en basiti olmasına rağmen en cevapsızıdır da aynı zamanda. Kuantum'un ne olduğunun bile vasat IQ sahibi birinin anlamasına yardım edecek açıklama bulunmuşken neden hala biz onları onlarsa bizi kötü gösterir? Neden hep ben yalancıyım? Çünkü yalan benim donanımlarım arasında değil. Yakalandığım için adım yalancıya çıkıyor ya işte aslında yakalandığım için sadece yalan söyleyenim, yalancı değil. Yakalanmayan siz ise, doğuştan yalancısınız. Çünkü, yakalanmıyorsanız uzmanlaşmışsınızdır ve bu sıfatı hak etmişsinizdir.
Sen misin kötü olan yoksa hala ben miyim? Şeytani gezegen Mars'mı Venüs'mü? Sen ve senin neslin benim yeryüzü iblisim oldunuz. Zaten Ademi'de bahsi geçen yeryüzüne çeken de sizden biri değil miydi?
İlk cümleyi yazmadan başlık düşündüm, yazıyı bitirince başlık kendisi çıkar diye düşünüp giriş yaptım. İlk cümlemi yazarken aklımdan geçen konu bu muydu hatırlamıyorum ama zannetmiyorum da. Gerçi amaç sadece yazmaksa konu belirlemeden yazmak en güzeli değil mi, konusu kelime kelime gelişen bir iç hesaplaşma. Konuşulanların, okunanların etkisinde bir derin gönderme, SPONTANE, HEPİNİZE - HEPİMİZE.

*** Hiç kimseye özel bir serzeniş yapılmadan yazıldı, net bir muhattabı yoktur. İlgili sadece 7 milyar insandır.

---------
Aşk tek taraflıysa, kendi kalbinin tecavüzüne uğramış oluyorsun.
---------
-Çocukken; benim gülüşlerim, oyunlarım, hastalığım, hevesim, cümlem, sevdiklerim, sevenlerim, öfkelerim, küsmelerim gerçekti.!
Ben... çocukken gerçektim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder