19 Eylül 2010 Pazar

Deaths of TT


Ben ilk öldüğümde 19 yaşımın sonundaydım. İlk dirilişim sanmıştım ama ölüme ilk adımım olduğunu yıl geçtikten sonra anladım.

Ben ilk öldüğümde birisini tanıyıp dahilime alıp, başkasını ise haricime çıkartmaya hazırlanmıştım.

Ben ilk öldüğümde yaşıtlarımın çoğunun ilk yaşadığı anlardaydım.

Ben ikinci ölümümde dahilime aldığım, beni haricine itti. İkincisinde, üçüncüsünde ve dördüncüsünde olduğu gibi.

Ben ikinci ölümümde meğerse hayat burda başlıyor dememişim ki, üçe ve dörde kucak açmışım.

Ben beşinci ölümümde yine harice itildim, son ölümüm bu oldu.

Ben son ölümümün üçüncü gününde farkettim ki, meğerse bu benim yeni dirilişim olmuş.

Ben altıncı hayatımı yaşıyorum, dirildim, dirilişin tadını çkartıp, her ölüm yeni bir hayatmış diyorum.

Ben altıncı hayatımı yaşıyorum ve her son yeni bir başlangıç lafının ne demek olduğunu yeni anlıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder