9 Eylül 2010 Perşembe

KADIN mı?

02.09.2010
Şöyle kendi gibi olsun, öncekiler gibi değil "Farklı" mı dersiniz.. hıh ondan işte. Biraz da ufak tefek olsun "Minyon" mu dersiniz.. hıh ondan işte. Esmer olmasın sarışın hiç değil, yazın esmer göreyim, kışın açılsın, betimlemesi olmasın her baktığımda şu da olabilirmiş diyim. "Gül"sün. Gülsün ki gül'müş gibi üzerine titreyim. Çok hafif bir aksan bozukluğu olsun belki de belli belirsiz bir şive. Şirin olmayı becerdiği anda elinde kadınlık kozunun olduğunu da hissettirsin. Beni bilsin erkek olduğumu, bunun ne olduğunu bilsin içi de rahat olsun ben onun kadın, kadınım olduğunu unutmam. Elleri ayakları bile farklı olsun kendince güzel olsun.
Belli başlı kusurları olsun çok göze batmayan, belki de belli belirsiz bir yara izi. Yaramaz döneminden kalan bir kusur, çilleri olsun, belki de küçük bir cerrahi iz. Konuşsun, konuşmayı sevsin. Bana yapma dedirtmesin. Belki bir enstrüman çalabilir o zaman çok başka olur, ya da dans etsin, iyi dans edemese bile dans etmeyi sevsin. Sevmese bile benimle dans etmeyi sevsin. Sesi güzel olsun mu? Olursa iyi olabilir ancak olmasa da bana şarkı söylesin, benim kötü sesimle yerine göre dalga geçerken yeri gelince de ne yaptığımın, eğlendiğimin farkına varsın bozmasın neşemi. Güzel koksun, sabun kokmayı sevsin, evet evet sabun koksun. Dudaklarını benden hiç esirgemesin belki de en önemlisi, beni öpsün. Sarılmamı sevsin. Beni çok pohpohlamasın ama bir de bana beni sevdiğini söylesin. Şöyle şıkır şıkır olsun, şık olsun, şıklığı bilsin ama şatafata kaymasın, dup duru güzel olsun. Çok fazla ortak noktamız da olmasın. Birbirimizin faklılıklarını tanıyalım. Mesela aynı takımı bile tutmayalım ya da hayat görüşlerimiz de farklı olsun belki eğlence anlayışlarımız da, hatta müzik zevklerimiz bile. Farklı olsun ki birbirimizi boğmadan birbirimizin içine işleyebilelim. Ben onun için onun sevdiğini seveyim ki o biraz daha ben olsun. Makyajından da geri kalmasın, ama demin de dedim ya şatafata kaymasın. Son mu? Dedim ya dudaklarını kullansın benim üzerimde, benden hiç esirgemesin. Beni öpsün..!
Ben o zaman öyle bir severim ki... Hem de nasıl severim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder