9 Eylül 2010 Perşembe

İstemek..(.)!!(!)

05.09.2010
İstemeye utandıklarım oldu bu güne kadar, istemeye utanıp geri durduğum, durduğuma yandığım, yandığıma hayıflandığım.

İstemeye utandıklarımı kimi zaman isteyememiş olsam da zaten benim sandım. Elimi uzattığımda tutarım cebime, yanıma, aklıma kalbime koyarım sandım.

İstemeye utandıklarım oldu, ben isteyemesem bile o beni ister sandım, sandım da onun da beni istemeye utanmış olabileceği ihtimalini hiç düşünemedim.

İstemeye utandıklarım oldu, acaba şimdi tepine tepine istesem işe yarar mı diye düşündüğüm.

İstemeye utandıklarımı acı ama gerçek şekilde biliyorum ki ne kadar bağıra bağıra istesem de şu an elde edemeyecem.

İstemeye utandıklarım oldu hala daha da istediğimi dile getirmeye ya da parmaklarıma getirmeye utandığım.

İstemeye utandıklarıma söylemek istediklerim oldu, oluyor, olacak - acı ama gerçek söyleyemiyorum sanırım söyleyemeyecem.

İstemeye utandıklarım oldu, beni istese olduğum yerden kalkıp yalın ayak koşarak gideceğim.

İstemeye utandıklarım oldu, çok çaba sarfettiğimi sandığım ama hiç çaba sarfetmemiş olabileceğim.

İstemeye utandıklarım oldu, benim sanırken olmadığını gördüğüm, ardından şarapları yetiremeyip sabahları olduramadığım.

İstemeye utandıklarım oldu, durup düşününce meğerse <"ŞARTLAR ! EL ! VERMEMİŞ !">

İstemeye utandığım; gel dinlen yanımda, saklan arkamda. Sarar severim de seni hem istersen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder