9 Eylül 2010 Perşembe

Kısa His "AYLNASLM"


31.08.2010
Erkek çok yakışıklıydı, beyaz ten yeşil gözler, keskin bakışlar ve güçlü bir duruş. Erkek çok iyiydi, bir kadın daha ne ister her şeyi ister, hepsini ister, dahasını ister, olanı alır, olmayanı da ister. Kadın çok zekiydi, parlak sivri dişler, minik sıcak bir gülümseme, içe işleyen bir ses tonu. Ne kadar iyisin seninle güvendeyim, seninle çok eğleniyorum, kabul olalım beraber, her şeyim senin olsun ismimi resmimi al artık senin de her şeyin benim ve senin her şeyin benim. Kadın aç gözlüydü tatlı gülümsemeler, uzun sohbetler beni al al al, al beni al senin de her şeyin benim ve senin her şeyin benim! Erkek tuhaf derecede bembeyazdı, boş bir sayfa kadar temiz boş bir sayfa kadar beyaz ama boş bir sayfa kadar da boş ve en sonunda vakti gelince derler ki...

-Açtır gözümüz, böyledir bu işler, sana iyi günler.

-Bire ikiye değil hepinize..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder