23 Eylül 2010 Perşembe

düşEŞ


Beğendiğiniz bedenlere, hayalinizdeki ruhları koyup, bunu aşk sanıyorsunuz. Demiş ya WS iyi demiş güzel demiş. Beğenmediğim bedene hayalimdeki ruhu versem ne kadar faydalı olacak o zaman benim ruhumda bir parça tatminsizlik kalacak aklımda ruhsuz bedenler dans edecek. Bu böyleyken WS'ye de hak vermemek yanılmak olur ki bu ne yaman bir çelişkidir..?
Ben ne bedenden ne de ruhtan diyorum. Bir zamanlar bedenden vazgeçtim, ruhu benim hayallerime denk olsun dedim baktım gördüm meğerse ruhu aramak daha saçma sapanmış. Meğerse ruh gerçekten de fazlasıyla soyutmuş, yanıltıcıymış. Bedene bakarken yanılma şansı az olur. Bir ihtimal, makyaj ya da kıyafet güzelidir o beden ama muhakkak bir güzelliği vardır, saklı kalacak bir parçaları elbet kalacaktır. Ruhu buldum dediğim ana gidip neye göre buldun lan dürzü diyesim var. Görmeden, dokunmadan, duymadan, tatmadan ve koklamadan BU LA MAZ SIN. Demek ki neymiş, güzel olmakmış öncelik, ha derseniz ruh denk düşse ne olur?

DÜŞ-EŞ'im gelmiş olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder