9 Eylül 2010 Perşembe

LAV

30.08.2010
Slim Fit bir aşk bul kendine, tam olsun sana aşk, şık ol..! Yakışanı bul, yakışanı yap eminim çok yakışacak. Ben, ne mi yapıyorum? Ben aşık olacaktım da, şartlar el vermedi. Zaman uydu yer uymadı, yer uydu zaman uymadı, hepsini ben uydurayım dedim ikinci tekil şahsım uymadı... Vel hasıl, şartlar el vermedi.
İmkan ve şeraitin bu kadar namusait bir mahiyete tezahür ettiği bir anda bile, dinle duymaya gayret et bak, kendisini ısıtacak bir gerçek arıyor düşlerim. Düşlerimde son zamanlarda hep bir cümle dökülüyor önüme, "ya şartları sen zorlasaydın..!"
Acaba şartları ben zorlasaydım zamanı yakalay
ıp, mekanı ütopyamda kursaydım ısınır mıydı sence düşlerim?
Isınırdı ısınırdı, "<---
love"---> evrensel aşk.! Türkçe okunuşu nedir? "<LAV>". Madem AŞK LAV'dan ibaret ısınırdı be elbet ne dersin? Yuvarlak bir dünyada dik durmaya çalışıyorum arada gücüm tükeniyor sanırım ortalık soğuyor, LAV'ınla ısıtsan beni bu yuvarlak dünyada senle ben olsak da dimdik dursak. O zaman LAV görse insanoğlu, tüm herkesi ısıtanından AŞK'a özendireninden bir de.
Ah., gerçi boş ver sen bunları, ben de vereyim. Şartlar el vermemişti dimi? Sen el versen şartlar da el verir ama dedim ya bir kere şartlar el vermedi dimi?
-Juliet, geç mi kaldım ?
- ".... ... ..... ........"
-Juliet anılarımızı kes yapıştır yapmayı denesek telafisi olmaz mı?
- "..."
-Şartlardan nefret ediyorum Juliet, format bile çekerim istersen ghost alıp temiz bellek kurarım.
- "... (: ..."
-Az daha bekleyecem Juliet, Stand By moda geçiyorum. Gelirsen power tuşuna bas.
- "... :S (: ..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder